loading...
ماشین های لوکس
هانیه اکبرپور بازدید : 27 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

اتومبیل جدید مرسدس بنز یک خودرویی متفاوت است که نیازی به راننده ندارد و به صورت خودکار می تواند راه بیافتد، پرشین وی در این بخش بیشتر در مورد این خودروی آلمانی توضیح می دهد.

 

کمپانی مرسدس بنز یک کمپانی خودروسازی آلمانی است و از مطرخ ترین تولید کننده های انواع خودرو، کامیون و اتوبوس در جهان است. پرشین وی این بخش از اخبار خودرو را به معرفی اتومبیل جدید مرسدس بنز که نیازی به راننده ندارد اختصاص داده است، این خودرو که با نام مرسدس بنز F 015 شناخته می شود برای اولین بار در نمایشگاه خودروی سان فرانسیسکو رونمایی عمومی شده است.

اتومبیل جدید مرسدس بنز بدون نیاز به راننده

خودروی Mercedes-Benz F 015 که برای هدایت نیازی به راننده ندارد برای اولین بار در سان فرانسیسکو در معرض دید عموم قرار گرفت. البته این خودرو یک بار در ابتدای سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه سی ای اس در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود. این خودرو مجهز به موتور دوگانه سوزی است که هم با برق شارژ می شود و هم با سوخت های عادی توان حرکت دارد.

 اتومبیل جدید مرسدس بنز

اتومبیل جدید مرسدس بنز بدون نیاز به راننده

این مدل از بنز با یک بار سوخت گیری می تواند تا ۹۰۰ کیلومتر را طی کند و با شارژ کامل باتری سرنشینان خود را تا حداکثر ۲۰۰ کیلومتر به پیش می برد. این خودرو به انبوهی از حسگرها، دوربین ها و نمایشگرهایی که وضعیت جاده را نمایش می دهند مجهز است.

خودروی مذکور به صندلی های راحت مجهز بوده و امکانات اسپورت مناسبی دارد و عدم نیاز آن به راننده به همه سرنشینان اجازه می دهد به راحتی با هم صحبت کنند. نمایشگرهای ال ای دی این خودرو مشاهده سیستم تابش لیزر آن را هم ممکن می کند و همین طور سیستم آکوستیک انتقال فرامین صوتی را ممکن می کند.

بیشتر بدانید : پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند

دو شرکت آلمانی مرسدس بنز و بوش با همکاری یکدیگر، پارکینگ هوشمندی را در شهر پکن چین ساخته‌اند که می‌تواند به صورت خودران و بدون نیاز به راننده، خودروهای افراد را پارک کند.

به نقل از وب سایت Automotive World، سال گذشته که همکاری مرسدس بنز و بوش به منظور طراحی سیستم پارکینگ خودکار و خودران خودرو آغاز شد آزمایشات دقیق و فوق پیشرفته‌ای توسط این این دو غول تکنولوژی و خودروسازی آلمانی در شهر اشتوتگارت آلمان صورت گرفت تا در نهایت بتوانند به پروژه مشترک خود جامه عمل بپوشانند و با موفقیت در انجام آن سربلند بیرون بیایند.

اتومبیل جدید مرسدس بنز

پارکینگ بدون نیاز به راننده

حاصل این پروژه و همکاری مشترک ساخت پارکینگی در شهر پکن پایتخت چین بوده که به رانندگان و سرنشینان خودرو این امکان را می‌دهد تا بدون اتلاف وقت و سردرگمی در ورود به پارکینک‌های بزرگ چندطبقه و گشتن به دنبال جای پارک مناسب برای خودروی خود، از امکانات هوشمند پارکینگ دایملر بهره‌مند شده و خودروی خود را به صورت خودران و خودکار پارک کنند.

در واقع پکن نخستین شهری خواهد بود که از پارکینگ هوشمند و خودران بدین شکل بهره مند شده است. دایملر – شرکت مادر مرسدس بنز – است که مجوز آزمایش فناوری خودروهای خودران را در جاده‌های چین کسب کرده است و بدین ترتیب به آزمایش چند مدل مجهز به فناوری خودران در چین و همچنین ساخت یک پارکینگ بدین منظور اقدام کرده است.

تمامی خدمات این پارکینگ هوشمند بدون نیاز به راننده، خدمه پارک و پارکبان انجام می‌پذیرد و راننده و صاحب خودروی مذکور قادر خواهد بود از طریق اپلیکیشن موردنظر نصب شده در گوشی هوشمند خود، محل دقیق و وضعیت خودروی پارک شده خود را ردیابی و کنترل کنند.

 

 

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 54 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

رنگ یک خودرو تاثیر زیادی در جذابیت آن دارد، پرشین وی در این بخش از اخبار خودرو تصاویری از خودروهای منحصر به فرد و دیدنی با رنگ های خاص و زیبا و همچنین نکاتی در مورد نگهداری از رنگ خودرو در زمستان ارائه کرده است.

 

رنگ خودرو از جمله شاخصه های اصلی در جذابیت ظاهری خودرو می باشد که می تواند چشم ها را جلب خود گرداند. پرشین وی در این بخش از اخبار خودرو تصاویر و عکس هایی از خودروهای منحصر به فرد و دیدنی با رنگ هایی خاص و غیر معمول را ارائه کرده است که این رنگ های به کار رفته در ساخت این خودروها جذابیت آن ها را در کنار طراحی زیبایشان افزون تر می کند.

تصاویری از خودروهای منحصر به فرد

خودروهای منحصر به فرد

تصویری از بوگاتی با رنگ خاص

خودروهای منحصر به فرد

خودروهای منحصر به فرد و خاص

خودروهای منحصر به فرد

تصویری از لامبورگینی با رنگ خاص

خودروهای منحصر به فرد

خودروهای منحصر به فرد با رنگ های خاص

خودروهای منحصر به فرد

خودروهای منحصر به فرد و دیدنی

خودروهای منحصر به فرد

تصویری از بوگاتی با رنگ خاص

بیشتر بدانید : نکاتی در مورد نگهداری رنگ خودرو در فصل زمستان به هنگام شست و شوی آن

به اعتقاد کارشناسان مواد شوینده خود باید قدری قلیایی باشد تا مواد اسیدی سطح جاده را که روی خودرو نشسته‌اند، خنثی کند، همچنین از روان‌کنندگی خوب برای حفاظت لایه شفاف از خط و خش و اثرات مارپیچی برخوردار باشد. نکته دیگر اینکه عاری از موادی باشد که پس از خشک شدن روی خودرو اثر می‌گذارند. حال در اینجا نکاتی را در مورد شستن خودرو یادآوری می‌کنیم.

۱ برای شست‌وشوی خودرو ابتدا چرخ‌ها را بشویید وبقیه قسمت‌ها را در مرحله بعد و با تعویض دستمال و ظرف آب شست‌وشو دهید چون غبارهای ترمز بسیار خورنده‌اند.

۲ مطمئن شوید خودرو خنک است. شست و شو راحتی‌المقدور در سایه انجام دهید. سطح گرم خودرو باعث تبخیر سریع آب و باقی ماندن املاح موجود در آن روی رنگ می‌شود.

۳ پس از شستن چرخ‌‏ها، دستمال و آب را تعویض و شستن را از بالا به پایین آغاز کنید.

۴ در پایان، کل سطح خودرو را با آب بشویید و سپس آن را خشک کنید.

۵ برای خشک کردن از حوله‌ای با الیاف ریز و متراکم استفاده کنید. آن را روی سطح پهن کنید و به سمت خود بکشید و پس از جمع کردن، آبگیری کنید. این روش، اثر مارپیچی را در سطح لایه شفاف کاهش می‌دهد.

۶ علاوه‌بر شست و شوی خودرو، توصیه می‌شود برای زدودن اکسید و حفظ براقیت، سالی یک یا دو مرتبه سطح لایه شفاف پولیش بخورد و به‌منظور حفاظت آن واکس زده شود.

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 23 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

اگر شما نیز از دسته دوست داران خودروهای شاسی بلند هستید با پرشین وی در این بخش از اخبار خودرو همراه شوید تا با 9 خودروی شاسی بلند لوکس و ایمن مدل 2019 آشنا شوید.

 

خودروهای شاسی بلند این روزها در بین مردم طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مشتریان بیشتر به خرید چنین خودروهایی تمایل دارند و این چیزی است که خودروسازان بزرگ به آن واقف هستند و تمرکز ویژه ای بر روی ساخت خودروهای شاسی بلند لوکس با ویژگی های پیشرفته دارند. در همین راستا پرشین وی این بخش از اخبار خودرو را به معرفی ۹ خودروی شاسی بلند لوکس و ایمن ۲۰۱۹ اختصاص داده است.

۹ خودوری شاسی بلند لوکس و ایمن

این روزها فروش معمول خودروهای مسافری حدود ۳۰ درصد ظرفیت بازار را تشکیل می‌دهد و مردم تمایل بیشتری به خودروهای اسپورت و کاربردی نشان می‌دهند.

به نقل از “موتور۱″، اکثر برندهای بزرگ دنیا، بیشتر از همیشه روی فروش SUV و کراس‌اوورهای لوکس خود حساب ‌می‌کنند.

درک محبوبیت این خودروهای بلند به ویژه در بخش کراس‌اوورها چندان سخت نیست. مدل‌های لوکس و قد بلند نه تنها شیک و جذاب بوده بلکه ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای رفاه و راحتی سرنشینان ارائه می‌کنند.

آنها فضای خوبی را در رانندگی ایجاد کرده و فاز دلچسبی از رانندگی را با دیدی مناسب ارائه می‌دهند. فضای بیشتر در اکثر این خودروها و ورود و خروج آسان نیز از دیگر گزینه‌های مناسب این خودروها محسوب می‌شود.

در میان این خودروها برخی بهتر از رقبا، توانایی محافظت از از سرنشینان را دارند و در بسیاری از مواقع احتمال تصادف آنها کمتر است.

بر اساس آمار دو موسسه ایمنی‌سنجی “بیمه و بزرگراه‌های” آمریکا (IIHS) و همچنین موسسه “ایمنی بزرگراه‌های داخلی ” این کشور (NHTSA)، با امن ترین خودروهای شاسی‌بلند لوکس ۲۰۱۹ آشنا خواهید شد. این آمار براساس “تست تصادف” و دیگر ارزیابی‌های موجود روی این خودروها صورت گرفته است. اکثر منتخبان این لیست از برندهای اروپایی هستند.

تست‌های تصادف در سال‌های اخیر و پس از اجرایی کردن تست همپوشانی کوتاه از اطراف که توسط سازمان بیمه و ایمنی بزرگراه‌ها ( IIHS ) در سال ۲۰۱۲ اجرایی شد، پیشرفت‌های زیادی از خود نشان داده‌اند.

معیارهای سنجش خودروهای شاسی بلند لوکس و ایمن ۲۰۱۹ چه هستند؟

این تست‌ها برای ارزیابی خودرو در موقعیت تغییر جهت ناگهانی در حین حرکت و برخورد با خودرو یا مانع جانبی در تست‌های تصادف گنجانده شد تا سنگ محکی باشد برای اثبات ادعای خودروسازانی که دم از طرح تقویت حفاظت جانبی از راننده و سرنشین ردیف جلو از طرفین اتومبیل می‌زدند.

تمام این خودروها رتبه برتر ایمنی “پیک” یا “پیک پلاس” را از موسسه IIHS کسب کنند.

برای دریافت شناسه بالای ایمنی “پیک”، از موسسه ایمنی و بزرگراه‌های آمریکا، هر خودرو باید رتبه “خوب” را در تست همپوشانی کوتاه از سمت راننده، تست همپوشانی متوسط از جلو و بخش کناری به دست آورده و استحکام ویژه خود از ناحیه سقف را نشان دهد. از طرفی هر خودرو باید توانایی کسب رتبه “خوب” یا “قابل قبول” را در بخش حفاظت از سر یا تست همپوشانی کوتاه از جلو در حفظ سرنشینان را داشته باشد. دو گزینه آخر از جدیدترین تست‌های موسسه ایمنی و بزرگراه‌های آمریکا محسوب می‌شود.

در ادامه می توانید با ۹ خودروی شاسی بلند لوکس و ایمن سال آشنا شوید.

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس آکیورا RDX

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس آئودی Q8

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس ب‌ام‌و X2

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس ب‌ام‌و X3

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس ب‌ام‌و X5

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس مرسدس بنز GLC

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس مرسدس بنز GLE

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس ولوو XC40

شاسی بلند لوکس

شاسی بلند لوکس ولوو XC60

بیشتر بدانید : آشنایی با شاسی بلند آکیورا RDX  مدل ۲۰۱۹

شرکت آکیورا در جریان نمایشگاه دیترویت از شاسی بلند جدیدی رونمایی کرده که به نظر می رسد نسخه شاسی سدان RLX محسوب می شود. این مدل به جلوپنجره مشبک پنج ضلعی با الگو هندسی خاص در کنار چراغ های الماس گونه مجهز است. همچنین ابعاد چراغ ها در مقایسه با RLX بسیار بزرگتر بوده و مدل را به یک شاسی بلند بزرگی تبدیل کرده است.

ورودی های هواکش سپر متفاوت از آن چیزی است که در RLX مشاهده می شود و طراحی عضلانی به RDX بخشید. طراحی آن به شکلی است که تصور می شود با خودروی هشت سینلدر مواجه هستید.

شاسی بلند لوکس

آکیورا RDX

در بخش عقب طراحی زیبایی قابل مشاهده نیست زیرا برجستگی کمی وجود داشته و سطح صاف صندوق موجب طراحی نامتعارف شده است. از پشت RDX شبیه به یک مینی ون بوده با این حال در بخش سیستم اگزوز قابل توجه به نظر می رسد.

این شاسی بلند لوکس آکیورا دارای امکانات رفاهی مختلف و راحتی بیشتر است. هنگام ورود به داخل صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی لمسی قابل مشاهده است. همچنین کلیدهای انتخاب گری وجود داشته که می توان برای تنظیم کردن از آن بهره گرفت.

RDX نسخه هیبریدی داشته که ترکیبی از موتور الکتریکی و احتراقی است. پیشرانه جدید چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژ در کنار گیربکس ۱۰ سرعته جدید لذت رانندگی را دوچندان می سازد. احتمالا این پیشرانه مصرف سوخت کمی داشته و مشابه آن چیزی است که در آکورد مشاهده کردیم.

RDX جدید سال ۲۰۱۹ با سیستم اختیاری AWD به فروش می رسد و شامل فناوری هایی چون سیستم عدم برخورد به جلو، ترمز خودکار اضطراری و برخی دیگر می شود. جزئیات قیمت و عرضه نامشخص باقی مانده است.

 

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 50 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/20200719_112100-done_Fixd.jpg

رومیزی مکرومه با مدل، سایز و رنگ دلخواه شما، بسیار شیک،

برای اطلاع بیشتر و قیمت و سفارش رومیزی مکرومه به صفحه اینستاگرام mehrbaaft@ مراجعه کنید و یا واتس آپ به شماره 09021102723 پیام ارسال کنید.

قابل ارسال به سراسر کشور

مکرومه بافی مهربافت

 
  • مهربافت

https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/63_20200531_160728_done600_Fixd.jpg
 
 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
هانیه اکبرپور بازدید : 46 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

جنسن ۵۴۱ (Jensen 541) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۹ ۲۲۶ [۱] توسط شرکت انگلیسی جنسن موتورز تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودرو GT قرار گرفته و وزن آن در حالت طبیعی ۱٬۲۲۰ کیلوگرم (۲٬۶۹۰ پوند) است.

موتور آن ۳۹۹۳ سی‌سی سیستم جعبه‌دندهٔ آن به صورت دستی است.

جنسن ۵۴۱
Jensen 541 Deluxe of 1957.JPG
Jensen 541 Deluxe of 1957
دید کلی
شرکت Jensen
تولید 1954–1959
226 made
بدنه و شاسی
کلاس خودروی جی‌تی
شکل بدنه 2-door, 4-seat کوپه
پیشرانه
موتور 4.0 L آستین موتور I6
جعبه‌دنده 4-speed جعبه‌دنده دستی
ابعاد
فاصله
بین محورها
۱۰۵ اینچ (۲٬۶۶۷ میلیمتر)
طول ۱۷۶ اینچ (۴٬۴۷۰ میلیمتر)
عرض ۶۳ اینچ (۱٬۶۰۰ میلیمتر)
ارتفاع ۵۴ اینچ (۱٬۳۷۲ میلیمتر)
وزن خالص ۱٬۲۲۰ کیلوگرم (۲٬۶۹۰ پوند)
گاه‌شمار
پیشین جنسن اینترسپتور (۱۹۵۰)
جانشین جنسن ۵۴۱آر

 

Jenson 541 blue v TCE.jpg

 

Jensen 541R

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 40 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

خودروهایی که جمیز باند مامور سازمان جاسوسی انگلیس در فیلم های خود استفاده می کند از سوی شرکت های بزرگ خودروسازی جهان ارسال می گردد که پرشین وی در این بخش تصاویری از آن ها را ارائه کرده است.

 

جیمز باند یک مجموعه ای فیلم هایی است بر اساس شخصیت جیمز باند مامور مخفی سازمان ام ای ۶ خلق شده است. این مامور ویژه سازمان جاسوسی انگلیس در کنار خبره بودن در کارش ماشین های خوبی هم دارد. خودروهای استفاده شده در این فیلم از بهترین خودروها از سوی کمپانی های بزرگ خودروسازی هستند که پرشین وی در ادامه ی مطلب تصاویری از بهترین خودروهای جاسوسی استفاده شده در مجموعه فیلم های جیمز باند را ارائه کرده است.

برترین خودروهای جاسوسی

جیمز باند سابقه طولانی در سینمای جهان دارد و از سال ۱۹۶۲ (۱۳۴۱) تا همین امسال که جدیدترین قسمت آن اکران شده است، با نسل‌های مختلف خاطرات زیادی دارد.

این مامور ویژه سازمان جاسوسی انگلیس علاوه بر اینکه در کارش بیش از اندازه خبره است، خیلی خوش‌تیپ و ورزشکار هم هست و البته همیشه ماشین‌های خیلی خوبی هم دارد.

ماشین‌هایی که هر سال از طرف کمپانی‌های بزرگ ماشین در دنیا برای فیلم ارسال می‌شوند. در این گزارش نگاهی داریم به به هیجان‌ انگیزترین ماشین‌‌های جیمز باند در ۲۴ قسمتی که درباره او ساخته شده است.

استون مارتین DB5 – فیلم پنجه طلایی- ۱۹۶۴

خودروهای جاسوسی

استون مارتین DB5 از برترین خودروهای جاسوسی

استون مارتین DBS – فیلم در خدمت سرویس مخفی علیاحضرت- ۱۹۶۹

خودروهای جاسوسی

استون مارتین DBS از برترین خودروهای جاسوسی

لوتوس اسپریت- جاسوسی که دوستم داشت-۱۹۷۷

خودروهای جاسوسی

لوتوس اسپریت

فورد ماستنگ – الماس‌ها ابدی‌اند- ۱۹۷۱

خودروهای جاسوسی

فورد ماستنگ

تویوتا ۲۰۰۰ GT- شما فقط دو بار زندگی می‌کند-۱۹۶۷

خودروهای جاسوسی

تویوتا ۲۰۰۰ GT

سیتروئن CV2- فقط به خاطر چشمان تو- ۱۹۸۱

خودروهای جاسوسی

سیتروئن CV2

لوتس اسپریت توربو- فقط به خاطر چشمان تو- ۱۹۸۱

خودروهای جاسوسی

لوتس اسپریت توربو از برترین خودروهای جاسوسی

آلفا رومئو GVT6- اختاپوس -۱۹۸۳

خودروهای جاسوسی

آلفا رومئو GVT6

بی‌ام‌و ۷۵۰i- فردا هرگز نمی‌میرد-۱۹۹۷

خودروهای جاسوسی

بی‌ام‌و ۷۵۰i

استون مارتین V8- روزهای روشن زندگی -۱۹۸۷

خودروهای جاسوسی

استون مارتین V8

بی‌ام‌و Z8- دنیا کافی نیست- ۱۹۹۹

خودروهای جاسوسی

بی‌ام‌و Z8 ار برترین خودروهای جاسوسی

استون ماریتن ونکوئیش- روزی دیگر بمیر- ۲۰۰۲

خودروهای جاسوسی

استون ماریتن ونکوئیش

بیشتر بدانید : عکس جاسوسی از یک خودرو جدید در جاده های ایران

در روزهای آغازین فصل پاییز، تصاویر دریافت شده از برخی علاقه مندان صنعت خودرو، خبر از ورود محصول جدیدی به بازار خودرویی کشور را می‌ دهد.

خودروهای جاسوسی

عکس جاسوسی از یک خودرو جدید

در روزهای آغازین فصل پاییز، تصاویر دریافت شده از برخی علاقه مندان صنعت خودرو، خبر از ورود محصول جدیدی به بازار خودرویی کشور را می‌ دهد. با نگاهی دقیق تر به تصاویر و ابعاد خودرو متوجه وجود یک خودرو تازه وارد به سگمنت خودرو های کراس اور خواهیم شد. برند و طراحی این خودرو به جهت پوشش استتار مشخص نیست و باید منتظر ماند تا طی روزهای آتی خبرهای تکمیلی هویت این خودرو را مشخص کند.

آنچه مشخص است این خودرو متعلق به یکی از شرکت‌های خودرو سازی داخلی است که با توجه به تعاملات حال حاضر میتوان آن را یکی از محصولات شرکت های چینی دانست. اگر بر طبق روال ورود خودرو‌های جدید بخواهیم عمل کنیم باید طی روزهای آتی این خودرو را در شرکت استاندارد ایران و برای انجام تست های اولیه رویت کنیم. پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» سعی خواهد کرد با پیگیری بیشتر اطلاعات جدیدی در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 36 شنبه 17 خرداد 1399 نظرات (0)

تعداد بروز مشکلات و ایرادات به ازای هر ۱۰۰ خودرو در برندهای خودروسازی

مثال: در هر ۱۰۰ خودروی پورشه در سه سال گذشته، ۱۰۸ مشکل و ایراد رخ داده است.

خودروی پورشه 911

تعداد بروز مشکلات و ایرادات به ازای هر ۱۰۰ خودرو در برندهای خودروسازی

بیشتر بدانید : بررسی خودروی پورشه ۹۱۱ کاررا ۴

پورشه کررا ۴ : آلمان‏ها عموما خودروهایشان را مردانه با چهره‏ای جدی طراحی کرده و روی خطوط نرم و سیال کار می‏ کنند. طراحی پورشه ۹۱۱ نیز به نوعی ساده، اسپرت و با همان خطوط منحنی آلمانی است که هر طراح آسیایی را به تحسین وا دارد. در واقع طراحی پورشه همیشه روی همان اتاق دهه ۵۰، ۹۱۱ در طی این ۵ دهه روی یک سبک ثابت اما ماندگار و دوست داشتنی پیش رفته و حتی در مقایسه با ۹۹۷ مدل ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، مدل ۲۰۱۱ به غیر از چراغ‏های زنون و ال‏ای دی و جزئیات ناچیز دیگر، تغییری نکرده است.

نکات مثبت پورشه ۹۱۱ کاررا ۴

طراحی فوق العاده ، شتاب عالی ، امکانات بسیار بالا ، ترمزهای بی نظیر و قابل اطمینان.سیستم باز و بسته شدن سقف بی نظیر می باشد ،

نکات منفی پورشه ۹۱۱ کاررا ۴

هزینه نگهداری بسیار بالا کررا ۴ ( سرویس های دوره ای ) ، قیمت بالای قطعات خودرو-فضای محدود سرنشینان عقب-در سرعتهای بالا کمی صدا به داخل کابین نفوذ می کند

امنیت پورشه ۹۱۱ کاررا ۴

پورشه کررا۴ بالاترین حد ایمنی را برای شما فراهم نموده ، این خودرو دارای ۵ ستارع ایمنی از اروپا می باشد

نقد کارشناسی پورشه ۹۱۱ کاررا ۴

بی شک بهترین خودروی لوکس و اسپرت روباز با پرفورمنس مثال زدنی پیش روی شماست . اگر حساب بانکی شما اجازه خرید را به شما می دهد درخرید این اصیل آلمانی درنگ نکنید

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 34 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

خودروی پورشه 911 به عنوان اولین خودروی اسپورت جهان همواره در طی طی سال های اخیر از بهترین خودروهای جهان بوده است که در سال 2019 تیز توانست عنوان مورد اعتماد ترین خودروی جهان را به خود اختصاص دهد.

 

خودروی پورشه ۹۱۱ محصولی از کمپانی خودروسازی پورشه آلمان می باشد که برای اولین بار در سال ۱۹۶۳ میلادی تولید شده است. خودروی پورشه ۹۱۱ در طی این سال ها از بهترین و باکیفیت ترین خودروهای جهان است که برای هشتمین سال پیاپی عنوان مورد اعتماد ترین خودروی سال ۲۰۱۹ جهان را به خود اختصاص داد. پرشین وی در ادامه ی مطلب بیشتر در این مورد توضیح می دهد.

خودروی پورشه ۹۱۱ قابل اعتمادترین خودرو

به نقل از “جی. دی پاور”، مقیاس و شاخص مطالعات این موسسه تحلیلی از ارزیابی ۳۲ ۹۵۲ مالک حقیقی خودرو بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به دست آمده است.

در گزارش سال ۲۰۱۹ این موسسه، لکسوس برای هشتمین سال پیاپی تاج قابل‌اعتمادترین خودروی جهان را بر سر نهاد. جایگاه دوم و سوم این فهرست نیز به ترتیب توسط دو خودروسازی پورشه و تویوتا اشغال شد.

شورلت و بیوک نیز به ترتیب در پله‌های چهارم و پنجم این فهرست قرار گرفتند.

شاخص اندازه‌گیری اعتمادپذیری خودروها، به تعداد ایرادات، مشکلات و خرابی‌ها در ازای هر ۱۰۰ خودرو باز می‌گردد.

خودروی پورشه 911

نمایی از خودروی پورشه ۹۱۱

کرایسلر بیش از دیگر خودروسازها در این فهرست رشد نشان می‌دهد و از دیگر برندهایی که بهبود زیادی را در رفع ایرادات و عملکردهای مناسب‌تر نشان می‌دهد، می‌توان به فولکس‌واگن، مینی، جیپ، کادیلاک و آئودی اشاره کرد. در میان خودرو نیز پورشه ۹۱۱ با کمترین میزان خرابی و اشکال در صدر مدل‌های دیگر قرار گرفته است.

آشنایی با مشخصات خودروی پورشه ۹۱۱

نتایج حاصل از گزارش ۲۰۱۹ “جی. دی پاور”، حکایت از حرکت غیر منتظره صنعت خودرو سازی در برخی جهات دارد. برندهای بزرگ برای اولین بار در تاریخ ۳۰۰ ساله این تحلیل و ارزیابی با ۱۳۵ مشکل به ازای هر ۱۰۰ خودرو رسیده‌اند.

در مقایسه با سال گذشته، مجموعه خودروسازها بهبود ۴ درصدی در در قابلیت اطمینان پذیری از خود نشان می‌دهند که راندمان چندان سریعی نیز محسوب نمی‌شود.

قابل اعتمادترین خودرو در میان مطالعات جی.دی پاور ۲۰۱۹:

در این تصویر شاهد نام سه خودروی قابل اعتماد در بخشهای مختلف خودرویی هستیم:

خودروی پورشه 911

خودروی پورشه ۹۱۱ قابل اعتمادترین خودروی جهان در مطالعات جی دی پاور

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 41 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

کمپانی ولوو یک کمپانی خودروسازی سوئدی است که در سال ۱۹۲۴ میلادی تاسیس گردیده است و در زمینه ی ساخت انواع خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن ها فعالیت می کند. ولوو XC90 محصولی لوکس از کمپانی وولو می باشد که با قیمت ۱۰۰ هزار دلار در بازارهای جهانی عرضه می شود. پرشین وی این بخش از اخبار خودرو را به معرفی این خودروی سوئدی اختصاص داده است.

آشنایی با خودرو ولوو XC90 جدید

معمولاً خودروسازان معمولی با خودروسازان لوکس دارای خط مشی جدا هستند. حال ولوو یک قدم به جلو گذاشته و خودروی XC90 Excellence با امکانات رفاهی فراوان و قیمتی بالاتر روانه بازار کرده است. برای اولین بار در قاره‌ی آمریکای شمالی این خودرو در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در هفته گذشته به معرض نمایش درآمد. خودروساز سوئدی اعلام کرده که نسخه‌ی Plus Ultra این شاسی‌بلند پرچم‎دار دارای قیمتی معادل با ۱۰۵.۸۹۵ هزار دلار (با هزینه‌ی ارسال و تحویل به مشتری) دارد.

ولوو XC90

خودرو ولوو XC90 جدید

بدین ترتیب جدید‌ترین خودروی لوکس ولوو، قیمتی بسیار بالاتر از نمونه‌ی استاندارد با قیمت ۴۴.۹۴۵ هزار دلار و مدل مجهز به پیشرانه T8 با قیمت ۶۹.۰۸۵ دارد. XC90 Exellence از پیشرانه‌ی هیبریدی ۴۰۰ اسب بخاری مشابه با نمونه‌ی T8 بهره می‌برد؛ بدین ترتیب در این خودرو مبلغی نزدیک به ۳۶.۸۰۰ دلار بابت امکانات رفاهی افزوده، پرداخت خواهید کرد. هم‌چنین ولوو S90 مجهز به پیشرانه‎ی T8 با قیمت ۵۳.۹۴۵ عرضه می‌شود.

ولوو XC90

تجهیزات ولوو XC90 جدید

ولوو XC90

فناوری در خودرو ولوو XC90 جدید

ولوو XC90

نمای بالایی خودرو ولوو XC90

با سابقه‎ای که از ولوو در دسترس است، XC90 گران قیمت‌ترین محصول این خودروساز سوئدی است که کارخانه تولید آن در گوتنبرگ (Gothenburg) قرار دارد. هم‌چنین این خودرو یکی از گران‌ترین شاسی‌بلند‌های موجود در بازار است. در صورتی که می‌خواهید ۱۰۰ هزار دلار بابت خرید SUV هزینه‌ کنید، گزینه‎های بیشتری همچون پورشه کاین، رنج‌روور و مرسدس بنز کلاس G نیز در دسترس خواهند بود.

ولوو XC90

نمای داخلی ولوو XC90

اولین نمایش این خودرو به یک سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل شانگهای برمی‌گردد. مدل Excellence صندلی‎های ردیف دوم و سوم را کنار گذاشته بود و به جای آن از تخت‎های تاشو ماساژ استفاده کرده بود. به طوری که کنسول وسط به منظور ایجاد فضای باز بیشتر برای پا به صوت تاشو طراحی شده بود. یخچال هم در خودرو تعبیه شده و از چرم Nappa نیز در تودوزی‎ها استفاده شده بود. Excellence در کابین مجلل خود از سیستم صوتی بهره می‌برد که ۲۰ بلندگوی Bowers & Winkins آن را پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد ولوو و شاسی‌بلند لوکس و زیبای XC90 چیست؟ به نظر شما می تواند جایگاهی در بین خودروهای لوکس داشته باشد؟

بیشتر بدانید : مشخصات فنی ولوو XC90

موتور : ۴ سیلندر مجهز به سوپرشارژ و توربو شارژ حداکثر قدرت : ۳۲۰ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور  :۴۰۰ نیوتن متر در ۲۲۰۰-۵۴۰۰ دور در دقیقه حجم موتور : ۱۹۶۹ سی سی تعداد سوپاپ : ۱۶ جعبه دنده : ۸ سرعته اتوماتیک از نوع Geartronic همراه کلاچ دوگانه شتاب ۰ تا ۱۰۰ : ۵٫۹ ثانیه حداکثر سرعت : ۲۳۰ کیلومتر در ساعت وزن : ۲۷۵۰ کیلوگرم فاصله محورها : ۲۹۸۴ میلیمتر ابعاد و نوع چرخ های جلو عقب : ۲۵۵/۴۵R20

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 46 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

اما چیزی که برای ما جذاب است مکانیزمی هست که باعث چرخش و هدایت چرخ‌های عقب می‌شود. به هر یک از چرخ‌های عقب دو پنجه کنترل پیوند یافته است که توسط یک موتور مینیاتوری به چرخش درمی‌آیند، درواقع مانند یک نسخه کوچک‌شده از سیستم فرمان چرخ‌های جلو به نظر می‌رسد.

در هر طرف یک موتور الکتریکی کوچک قرارگرفته و با استفاده از یک تسمه چرخ‌دنده کوچک که به یک پیچ و مهره متصل شده، چرخ‌ها را به حرکت درمی‌آورد.

پورشه 911 کاررا s

پرده های توربو پورشه ۹۱۱ کاررا s

بیشتر بدانید : پورشه کاررا جی‌تی عالیترین خودرویی که تا به حال ساخته شده

اگر در بین دوستانتان به عنوان کسی که از ماشین اطلاعات دارد و سرشناس ماشین باشید احتمالا به این سوال برخورده‌اید که بهترین ماشین چیست؟ به نظر سوال احمقانه‌ایی می‌رسد، زیرا اکثریت افراد می‌گویند ماشینی که من می‌رانم بهترین است. اما به نظر کارشناس خودرو (داگ دی‌مورو) پورشه کاررا جی‌تی‌ عالی‌ترین خودرویی هست که در تاریخ ساخته شده است و نظرش را با نگاهی کوتاه به این خودرو در زیر بیان کرده است.

این خودرو دارای موتور ۱۰ سیلندر بدون توربوشارژ، ۵.۷ لیتر با خروجی ۶۱۲ اسب بخار، مجموعه گشتاور ۴۳۵ پوند-فوت، اندازه رادیاتور ۵ برابر پورشه ۹۱۱ توربو، سیستم ترمز دیسکی سرامیکی، بدنه کربن خالص و سیستم جعبه دنده آن ۶ سرعته دستی است. سرعت ۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۳.۵ ثانیه طی‌ می‌کند. صندلی‌های داخل کابین از چرم، دکمه استارت خودرو در سمت چپ فرمان است که برای مسابقات ‌Le Mans طراحی شده که راننده مسابقه‌ایی با دست چپ خودرو را روشن و با دست راست دنده را تعویض می‌کند که باعث بالا رفتن سرعت رانندگی می‌شود.

این مدل به عنوان خودرو اسپرت به بازار جهانی معرفی، اما بعد از مدتی در جاده‌ها دیده شد. این خودرو بین سال‌های ۲۰۰۴ الی ۲۰۰۷ در آلمان به تعداد ۱۲۷۰ دستگاه تولید شد. مجله بین‌المللی خودرو اسپرت، کاررا جی‌تی را به عنوان خودرو اسپرت سال ۲۰۰۰ برگزید، هم چنین این خودرو توانست در لیست ۸ خودروی برتر تاریخ قرار بگیرد.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 2,362
  • بازدید کلی : 9,965